Független tanácsadó honlapja.

Étrend-kiegészítők Tiens termékek

 

 

Leszokna a dohányzásról? Így sikerülni fog!

DohányzásA dohányzásról való leszokás mindig az élbolyban foglal helyet az újévi fogadalmak listáján, mivel azonban 10-ből hat dohányosnak több leszokási kísérletre is szüksége lehet ahhoz, hogy tényleg fel tudja adni káros szenvedélyét, az Amerikai Tüdő Szövetség szakértői néhány tanáccsal szolgálnak a fogadalmak megtartásának a sikerességéhez.

"A dohányzás elhagyása az egyik legfontosabb lépés az egészséges élet felé" - nyilatkozta Dr. Norman Edelman, a Szövetség vezető egészségügyi szakértője. "Az új év sokaknál együtt jár az újrakezdéssel, és kiváló lehetőséget kínál a káros szenvedélyek elhagyására."

Íme néhány biztos tipp, amelyek segítségével megsokszorozhatjuk esélyeinket a dohányzásról való leszokás felé vezető úton!

Különböző kezelési módszerek és recept nélkül kapható gyógyszerek léteznek, amelyek segíthetnek a leszokásban. Konzultáljon a háziorvosával, gyógyszerészével, vagy keresse fel az Országos Dohányfüstmentes Egyesület, illetve más szervezetek honlapját.

A leszokás napját már hetekkel előre válasszuk ki, és élénk színnel jelöljük meg a naptárban. Próbáljunk viszonylag stresszmentes időszakot választani (tehát ne a vizsgaidőszak közepén vagy egy költözés előtt akarjuk letenni a cigarettát). A nagy nap közeledtével gyűjtsük össze a leszokást, segítő gyógyszereket, nikotintapaszokat és készítsünk részletes tervet arról, mit teszünk, ha mégis megkívánjuk a cigarettát!

Lehetőség szerint minden nap mozogjunk. Ez segít fenntartani az energiaszintünket és kedélyállapotunkat is javítja! A séta ideális a leszokás okozta stressz levezetésére. Próbáljunk kiegyensúlyozottan táplálkozni, igyunk sok vizet és aludjunk eleget.

Kérjük családtagjaink, barátaink és munkatársaink segítségét! Akár egy leszokást segítő programban is részt vehetünk, így más leszokni vágyó dohányosokkal támogathatjuk egymást!

 

Forrás: hazipatika.com